dinsdag 24 juni 2008

Zondag 22 juni 2008.

Terug in het normale ritme. Zoals gebruikelijk het dankwoord aan hen die mij op een bijzondere manier ondersteund hebben in mijn voorbereiding en wandeltocht.
Zonder namen te noemen van familie, sponsors, pers, vrienden, kennissen en gulle gevers. Bedankt. Weet hierdoor zeker dat er niemand overgeslagen is.

Om openheid te blijven geven hierbij het financiƫle plaatje.
Kosten gemaakt die betrekking hebben op de voorbereiding zijn gedragen vanuit materiƫle sponsoring en het eigen huishoud budget.
Kosten gemaakt door mijn vrouw ter ondersteuning tijdens het wandelproject zijn gedragen vanuit het eigen huishoud budget.
Mijn wandeling is begonnen 2 juni 2008 met een saldo op rekening van
I Ketut Sukertia. Van €421,50
Dit bedrag is tot stand gekomen vanuit sponsoring en gulle donaties.
Bij terugkomst 21 juni 2008 is dit bedrag verhoogd tot €578,75.
Omgerekend tegen de huidige dagkoers 8.116.969 Roepia.
Mijn wandeling heeft dus een positief saldo opgeleverd van €157,25
De kosten gemaakt tijdens mijn wandeling op basis van low budget €315,55