zondag 22 juni 2008

Dinsdag 10 juni 2008.

Welkom in Oss
Wat een dag. Zon hoog aan de hemelen geen zuchtje wind. Het kost me een lading energie, waardoor ik niet in mijn ritme kom. Rond de klok van 12 bereik ik Zaltbommel. Om mijn energie wat op te peppen doe ik mij te goed aan een superomelet met koffie. De motor loopt weer zo dat hij moet lopen. Vervolg mijn weg richting Alem veerdienst over de maas. Hier aangekomen blijkt het personeel te staken van 10uur tot 16uur.


Onverwacht extra rust. Klokslag 16.00uur kan ik verder, heb inmiddels contact met mijn zwager Gerrit Roeffen die me tegemoet zal komen fietsen. Bij het weerzien wordt het me even te veel, tranen biggelen over mijn wangen. Heb mijn grote mond waargemaakt.

Loop wel even naar Oss.


Mijn schoonfamilie heeft deze prestatie dagelijks gevolgd en heeft de lokale TV zender ingeschakeld. 3Km voor het bordje Oss staat de TV ploeg me op te wachten. Het schriftelijk verhaal zal gepubliceerd worden in het plaatselijke kliknieuws. Dit is voor de lezers te volgen op www.kliknieuws.nl


Het Brabants kwartiertje bij de schoonfamilie wordt gebruikt om bij te praten, mijn kar en spullen te verzorgen. Op de badkamer ontdek ik de weegschaal nieuwsgierig dat ik ben wil ik weten wat deze 320Km. mij aan energie hebben gekost ben ruim 3Kg kwijt. Moet dus goed gaan oppassen zuinig om te gaan met energie.