zondag 22 juni 2008

Maandag 9 juni 2008.

Wild kamperen heeft wel wat, was het de spanning of waren het de kikkers die me uit de slaap hielden? Een voordeel om 05.00uur hield ik het voor gezien en gehoord. Tijd voor een vroege start en een vroege stop in Woudrichem. Vandaag ook de eerste stappen op Brabantse bodem.


Tijdens mijn wandeling door het Brabantse land mis ik een aantal dingen aan mezelf, geen persoonlijke verzorging geen goedemorgen sms’je. In het begin van de middag bereik ik de camping de Mosterdpot in Woudrichem. Een hartelijk welkom met een Brabants kwartiertje gezelligheid, met in het voor mij verstaanbare dialect. Ook worden alle truckjes dozen open getrokken om de batterij van mijn mobieltje op te laden. Tijdens het drogen en opruimen van mijn kar het verlossende woord het is gelukt mijn batterij is aan het laden.