dinsdag 24 juni 2008

Woensdag 18 juni 2008.

Vandaag is de bedoeling een afstand van 48 Km te overbruggen. Een afstand waarmee gehoopt wordt de opgelopen achterstand weg te werken. Vandaag hoop ik het plaatsje (dorpje) Nijemirdum te bereiken. Het eerste gedeelte loopt dwars door het poldergebied, deze wegen zijn er recht toe recht aan. Om de aantal kilometers een paar boerderijen. Deze route heb ik bewust gekozen, hier kan ik alles rustig op een rijtje zetten in mijn gedachten. De rust en de eenzaamheid waarbij de gedachten gaan naar het project waar wij mee bezig zijn. De gezondheid die terug is gekeerd, liefde voor mijn vrouw, doorzettingsvermogen. Heb in dit jaar mijn vouw Els nog meer gaan zien als vriendje, steun en toeverlaat. Wat zij allemaal heeft gedaan in de periode van voorbereiding en tijdens deze wandeltocht. Er is geen seconde geweest dat ze er niet voor me was. Zeg het met bloemen of lieve woorden. Els bedankt. Met deze bezigheidstherapie vliegen de kilometers onder de schoenzolen door, en ruim voor tijd gebruik ik de lunch in Kuinre. Met de bijgetankte motor kom ik de namiddag aan op mini camping de Groninger in Nijemirdum.