dinsdag 24 juni 2008

Dinsdag 17 juni 2008.

Na mijn nachtje buitenlucht is alles klam van de mist. Maar als ik zo om me heen kijk is het wel een leuk gezicht zo’n half wereldje. Zit ik op de grond kan ik niet verder kijken dan een paar meter. Ga ik staan kijk ik over de mist heen en zie de wereld op een hele vreemde manier. Zie ook dat het een prachtige dag gaat worden even tandjes poetsen en 6.00uur op pad. In het plaatsje Wilsum aan de IJssel, kom ik een rustplaats tegen met een aantal tafels en banken. De dag is vroeg begonnen, heb daardoor een zee van tijd om mijn klamme kleding en slaapzak te drogen. Het kan maar droog zijn. Na ruim anderhalf uur alles droog en uitgewapperd in de wind. Vervolg mijn weg richting Sint Jansklooster mini camping Bars Beker.


Heb nu ook ruim de tijd om mezelf te verzorgen. In de avond lekker zitten kletsen op het praatbankje in het dorp. De gezelligheid was ook te danken aan het weer, een zwoele avond in juni.