maandag 23 juni 2008

Vrijdag 13 juni 2008.

Voor velen de dag van de magie, niet voor mij.
Ook nu mijn tent kletsnat en vol gras. Ook is het koud en ik heb er witte vingers van. Naar boven kijkend is het redelijk bewolkt, het ziet er niet naar uit dat we regen krijgen.
In het dorpje Beek ruikt het naar vers gebakken brood. Mijn inmiddels overleden oom heeft hier vroeger een brood - en banketzaak gehad. Bij het passeren van de zaak zie ik warempel het uithangbord van toen nog hangen. Ik weet zelfs nog de weg achterom en loop de bakkerij binnen, na ruim 35 jaar ontmoet ik mijn neef.


Een uurtje later dan gepland vervolg ik mijn weg met een gedachte vol leuke herinneringen.


De weergoden blijven me goed gezind een fijne wandeltemperatuur. Na een kleine 45 Km kom ik aan in Lathum.


Hier is het ook geen vrijdag de dertiende en mag ik gratis overnachten op camping Rhederlaagse Meren in Lathum.