dinsdag 24 juni 2008

Maandag 16 juni 2008.

Deze maandagmorgen is het weer koud en nat van de dauw. Bij het opruimen van het tentje merk ik dat de temperatuur dichtbij het vriespunt geweest moet zijn. Maar we starten de wandeldag met een lichte bewolking, waardoor de zon regelmatig tevoorschijn komt. Ook nu na een rustdag kom ik me zelf tegen, de spieren zijn al weer vergeten dat er gewerkt moet worden tijdens deze dag. Mijn route loopt vandaag door naar Ittersum. Op de ANWB routekaart aangegeven met camping. Na ruim 51 Km, bereik ik de plaats waar ooit een camping heeft gestaan.


Probeer op verschillende manieren aan een slaapplaats te komen, helaas alle pogingen ten spijt. Er blijven twee opties over, hotelletje of doorlopen en slapen onder de blote hemel. De eerste optie valt af, loop namelijk op een low budget, de laatste optie spannend en tijdens deze trip niet eerder gedaan.
Vervolg mijn weg en zie beneden aan de dijk een aantal struiken en bomen. Bij nader onderzoek geschikt als slaapplaats. Survival of the fitness.


Probeer contact te krijgen met mijn vrouw, gelukkig niet bereikbaar zij is bezig met voor haar favoriete sport linedance. Om er voor te zorgen dat ik vindbaar blijf, geef ik mijn slaapplaats door aan mijn zoon. In mijn geïmproviseerde plastic slaapzak ben ik in een paar tellen onder zeil. Heb het fris gehad niet koud.