maandag 23 juni 2008

Donderdag 12 juni 2008.

Het begint met opstaan in de regen. Mijn tent is al kletsnat die moet al op de kar en zelf kan ik moeilijk besluiten wat te doen.
Het wolkendek is grauw, maar ik heb toch getraind in de regen en besluit te vertrekken.
Even onwennig met de poncho om, zeker als de temperatuur nog aan de hoge kant is.
Het werkt als een zweetpak, verbruik hier door veel meer energie en kom nauwelijks vooruit.
Na 4 uur lopen heb ik nog pas 17 Km afgelegd. Met mijn normale tempo hadden dit 24 Km moeten zijn.
Tot overmaat van ramp neem ik een verkeerde afslag waardoor ik zuid-oost aan het lopen ben ik plaats van noord. Besluit niet dezelfde weg terug te lopen, maar de eerste weg oost en dan weer naar noord.
Volgens de kaart kom ik weer terug op het punt waar ik naar toe wilde. Bij de afslag naar noord zie ik tot mijn stomme verbazing de straatnaam Zevenheuvelenweg.


Het zit vandaag toch niet mee en neem dit op de koop toe. Nu kan ik zeggen ik heb de Zevenheuvelenweg gelopen met de kar. Ik kan jullie wel vertellen dit is zwaar.


Als afsluiting van de dag mijn tentje opgezet in de stromende regen op camping Maikenshof in Berg en Dal. Nu tijd voor een stevige maaltijd en vroeg naar bed om nieuwe energie op te doen voor morgen.