zaterdag 22 december 2007

Week 51 17 december to 21 december.

Een zeer rustige week met weinig kilometers. Het gevoel van week 50 zet zich voort. Het besluit om de winterstop eerder in te luiden, lichaam en geest vraagt om rust.
Is er dan niets te vertellen over deze week 51?
Jawel een vervelend verhaal.
Voel me teleurgesteld in het Helders Weekblad.
Als een rode draad door de site vertel ik dat we de krant gaan halen, niets is minder waar. Het interview met de verslaggever van het Helders Weekblad op 23 november zou na een telefoontje geplaatst worden in het Weekblad van
20 december. Met als speciale mededeling het verhaal heeft een
Kerst karakter.Wat schetst mijn verbazing, donderdag 20 december geen krant en ook geen verhaal van het interview. Mijn schoondochter die de krant wel heeft ontvangen heeft hem voor me nagespit maar geen verhaal te bekennen.
Daar ga je dan met je goede gedrag, spontaniteit en geloofwaardigheid.
De meest gevoelige snaar is bij me geraakt, mensen die iets beloven en hun beloftes niet kunnen of willen nakomen.
Mijn grootste Kerst en Nieuwjaars wens is dan ook, maak geen beloftes die je niet wilt of kunt nakomen.
Beloftes maken schuld en deze zijn zeer moeilijk in te lossen.

Tijdens het schrijven van dit verslag wordt ik gebeld door de verslaggever van het Helders Weekblad. De hoofdredacteur van het Helders Weekblad heeft een datum gebonden artikel geprefereerd voor een verhaal wat niet specifiek datum gebonden is. Mijn verhaal is verschoven naar 27 december en zal, zo het er nu uit ziet, geplaatst worden op pagina 3.

Namens mij en mijn vrouw, kinderen en pleegkinderen willen wij u heel prettige Kerstdagen en een heel voorspoedig en gezond 2008 toewensen.