zaterdag 8 december 2007

Week 49 3 december tot 7 december 2007

Het weekend aardig doorgekomen met een bijzondere dank aan mijn vrouw. Zij heeft de kou overgenomen en loopt nu ook te hoesten en te proesten de finimal is niet aan te slepen. Wat ik zelf gehouden heb is wat koortsuitslag aan de lippen, ik denk maar zo dat gaat ook wel weer over. De maandag ben ik vol goede moed begonnen aan het loopschema van afgelopen week. Tot en met woensdagmiddag gaat het goed de eerste 90 Km. zitten er op.
Woensdagmiddag telefoon van het Helders Weekblad, het interview wat ik heb gehad met deze krant wordt donderdag 20 december 2007 geplaatst in de speciale kerst uitgave. We zijn zeer benieuwd wat de verslaggever er van gemaakt heeft? Het kan alleen maar goed zijn want de hoofdredacteur heeft het beoordeeld als een bijzondere kerstboodschap.
De rest van de week gaat naar behoren 150 Km zonder problemen.

Nog meer nieuws; de wandelroute is in grote lijnen bekend.
Ik start maandag 2 Juni 2008 om 9 uur vanuit Classic Gym,
na 736 Km hoop ik gezond en wel in de loop van zaterdag 21 juni weer terug in het dorp te zijn.

Dag 1: Julianadorp - Egmond.
Dag 2: Egmond - Zantvoort.
Dag 3: Zantvoort – Scheveningen.
Dag 4: Scheveningen – Vlaardingen Oost.
Dag 5: Vlaardingen Oost – Dordrecht.
Dag 6: Dordrecht – Woudrichem.
Dag 7: Rustdag.
Dag 8: Woudrichem – Crevecoeur.
Dag 9: Crevecoeur – Oss
Loopafstand via de kaart 320,5 Km.

Dag 10: Oss – Cuijk.
Dag 11: Cuijk - Loo.
Dag 12: Loo - Bronkhorst.
Dag 13: Bronkhorst – Deventer.
Dag 14: Rustdag.
Dag 15: Deventer – Kampen.
Dag 16: Kampen – Weerribben.
Dag 17: Weerribben – Oudemirdum.
Dag 18: Oudemirdum – Afsluitdijk.
Dag 19: Afsluitdijk – Den Oever.
Dag 20: Den Oever –Julianadorp.
Loopafstand via de kaart 415,5 Km.