dinsdag 18 september 2007

Van ijscowagen naar riksja.

8 september 2007.
In de eerste dagen dat ik met de wagen heb gelopen werd mijn wagen benoemd door kinderen meneer mag ik een ijsje, dus de ijscowagen. Vandaag had ik een nieuwe, een groep enthousiaste joggers gaf mij de naam de man met de riksja. Weten zij eigenlijk wel wat een riksja is. De riksja is origineel, met zeer opvallend origineel beschilderde wielenkasten, en u zit comfortabel... Een wel heel bijzondere manier om naar een feestje te gaan of u te laten ervoeren.


Vandaag ook een klein probleempje, de spanner voor de belt volledig krom en de borgpen op een of andere manier kwijtgeraakt. Was het een geluk bij een ongeluk?
Het laatste uur heb ik gelopen met een spanner, de wagen was daardoor zo rustig dat ik zeer ontspannen heb kunnen lopen. Heb nu de wagen aangepast met een spanner en een tweede spanner als reserve. Vandaag het rondje Grote Keeten, t’Zand terug naar huis.
Wandeltijd 2 uur.