zondag 2 september 2007

Begin van de herfst

31 augustus 2007


De eerste periode van voorbereiding zit er op.
Mijn wagen is compleet inclusief mijn website, even een leuk stukje. Bij Slot reclame was de afspraak dat mijn website logo voor de helft van de prijs gedaan zou worden. Maar je zou geen Gerard heten om daar wat aan te doen. Het kleine logo van Slot reclame had ik van mijn wagen gehaald even nodig voor andere doeleinden. Aangekomen bij Slot reclame was dit het eerste wat op viel en de vraag waarom? Het begin van het verhaaltje sponsering, nu heb ik mijn logo gratis en mijn kar is tevens voorzien van een overzichtelijk logo van Slot reclame.

Mijn website is nagenoeg gereed, nog even wat kleine puntjes, zoals een tellertje waarop we kunnen zien hoe vaak de site bezocht wordt. Dan in de loop van morgen krijg ik de toegangscode waarmee ik mijn site kan beheren en u op de hoogte kan houden van de ontwikkelingen.
Wandeltijd 3 uur en 20 min.