donderdag 16 augustus 2007

Verzekering

Zo de puntjes op de I. Hoe ver zijn we gevorderd en wat moet er nog gedaan worden.
Voor de kar nog twee dingen. De belt is besteld moet nog voorzien worden van twee trekogen. Het logo voor de zijkanten, moet nog over gepraat worden en worden besteld.
De verzekering, de experts van Unive verzekeringen zijn aan het bekijken over het hoe en wat, zonder verzekering geen wandeling met de kar. De internet site.
De gezondheid, heb geen pijn meer maar zal moeten afwachten wat de fysiotherapeut er van zegt.
Het rondje dorp in typisch Hollands weer, regen en wind met een wandeltijd van 1 uur 30 min.

De verzekering: Via Unive is het niet mogelijk.
We hebben nu onze eigen verzekeringsmaatschappij in geschakeld en via een moeilijke clausule ben ik verzekerd. Als ik zwart op wit kan aantonen dat ik de nacht heb doorgebracht bij vrienden valt dit onder de reisverzekering. Ben ik onderweg van A naar dan geldt de WA verzekering. Laat ik de aanhangwagen afgesloten onbeheerd achter en mijn spullen worden gestolen valt dit onder de inboedel verzekering. Laat ik de wagen niet afgesloten achter val ik in de categorie jammer. Een pak van mijn hart ik ben verzekerd en goed ook.
Nog even de reactie van de fysiotherapeut het gaat goed. Ga heen zonder pijn en kom terug met pijn. De spieren zijn weer geactiveerd, wat nieuwe oefeningen er bij en kan mijn training schema wat uitbreiden. Ik moet goed naar mijn lichaam blijven luisteren en niet forceren.