dinsdag 21 augustus 2007

Een leuke reactie op mijn verhaal.

Om meer bekendheid in het land te krijgen ben ik via internet terechtgekomen bij de site wandelervaring. Een groep enthousiaste wandelaars die hun ervaring onderling uitwisselen.
Mijn ervaring en ontwikkeling in de wandelsport heb ik hen toegezonden met als resultaat het onderstaand antwoord.

Allereerst hartelijk dank voor Uw bericht.

Ik heb uw verhaal met stijgende interesse gelezen en wil daarom wel erg graag van U weten wat de bedoeling is van het mij toezenden van dit prachtige verhaal.
Mocht u graag zien dat dit verhaal op mijn website geplaatst gaat worden laat dit dan even weten.

Aangezien ik graag ook foto's bij de verhalen heb staan zou ik ook wel enkele foto's van U bij het verhaal willen plaatsen. Heeft U foto's? Dan kunt u die mij toesturen en zal ik deze, indien U, Uw verhaal op mijn website wilt terug zien graag plaatsen.

Vriendelijke groet:
Willy Timmermans.

Bezoek ook eens mijn website www.wandelervaring.nl


Ik voel me door deze reactie gesterkt, het zijn geen opsommingen van gebeurtenissen maar het is een verhaal aan het worden die mensen kan boeien.

Verder vandaag rust tot de namiddag, fysiotherapie. Even het veld in om wat foto’s te maken van de natuur en wandelomgeving.

Callantsogervaart 2 Km
Zanddijk 2 Km
ANWB Duinfietsroute LF1A/1B
Foreestweg 2 Km
Kruising Foreestweg / Langevliet