zaterdag 25 augustus 2007

haasten en vliegen

De dag van gister is anders verlopen dan verwacht. Het is haasten en vliegen geweest. Het verlossende telefoontje de belt is binnen, even op en neer met de bus naar Den Helder voordeliger dan met de auto. Met de belt naar de schoenmaker, gelukkig was er niets te doen in de zaak meteen aan het werk. In totaal was ik ruim 2½ uur onderweg. Nog geen bericht over de wagen, rond gebeld en het verlossende antwoord om 4 uur staat hij op de sportschool. Hoe krijg ik hem thuis? Een remedie te voet. Met de aangepaste belt naar de sportschool, daar stond hij dan mijn complete aanhangwagentje.
Ze hebben er werk van gemaakt weet nu zeker dat ik een hoop bekijks krijg.



Maar ondertussen weer 1 uur gewandeld halfuurtje heen zonder wagen, halfuurtje terug met wagen. Het gaan wat worden totaal andere reacties van voorbijgangers. Twee keer kijken of ze het wel goed zien. Maar op tijd voor de presentatie. Kleine tegenvaller, aan mijn website nog helemaal niets gedaan. Klein foutje in de Babylonische spraakverwarring. Nu is het goed geregeld de domeinnaam staat geregistreerd en er wordt met man en macht aan gewerkt om eind van de week de site gereed te hebben. Een geslaagde dag. Zeer vermoeid maar voldaan.