zaterdag 12 april 2008

11 april 2008

Een weekje met wat leuke hoogtepunten in de sportschool.
Heb deze week gekozen om mijn training voort te zetten in de sportschool. Dit in het kader om mijn nieuwe schoenen verder in te lopen. In de hoop dat er in de toekomst geen problemen ontstaan wanneer ik moet wisselen van schoenen.
Maandag tijdens mijn rustperiode maak ik kennis met groep 8A en B van de Prinses Margrietschool. Een groep leerlingen die vol overgave vertellen dat ze aan het oefenen zijn voor de finale van Heart Dance Award 2008. Ze moeten dinsdag proberen de finale te halen. Als ik dan in de krant van woensdag lees dat ze vol lof van de jury de finale halen, moet ik eerlijk bekennen ze hebben het verdient. Waar het hart vol van is loopt de mond van over. Wietske je kunt trots zijn op je kinderen.
Dinsdagmorgen het gesprek met Frans mede eigenaar van Classic Gym. De route is bekend en volledig uitgewerkt. We kunnen aan de slag om slaapplaatsen te vinden, zal nog een hele opgave worden. Mensen die ons daarbij kunnen helpen zijn welkom.
Woensdag een normale trainingsdag, merk in de loop van de morgen dat ik last krijg van mijn onderrug, stram en pijnlijk. Het voordeel van trainen op de sportschool is, dat ik het probleem van woensdagmorgen kan bespreken met de fysiotherapeute Esmaralda.
Met de tips van haar blijkt dat het probleem grotendeels verholpen kan worden.
Tussentijds aanspannen van de buikspieren en kantelen van het bekken.
Donderdag de leukste dag van de week. Na mijn training een diepgaand gesprek met een vrouwspersoon die me echt aan mijn hartje ligt. Samen met haar man bespreken we een onderwerp wat we al eerder samen aangehaald hebben, hoe diep kan een putje zijn.
Zij zal in de komende weken een zware operatie moeten ondergaan. Zij heeft maar een vraag, hoe dan verder? Samen met haar man hoop ik dat wij haar uit het putje kunnen houden, en kunnen blijven genieten van dit lief spontaan vrouwspersoon.
Vrijdag de dag dat vanuit het oude katholieke geloof geen vlees gegeten mag worden.
Heeft niets te maken met het voorval maar heb zin in een haring. Besluit in mijn rustpauze even de straat over te steken naar de visboer. Koop hier twee broodjes haring en weer terug naar de sportschool. Zal hierover verder niet in details treden maar, Els lekker hé die geur van rauwe uitjes.
Wandeltijd deze week 21 uur 30 min.

Komende week zal door de web - master Frank Buschman van Budget Internet een link gemaakt worden naar de uitgewerkte route die ik ga lopen.