zaterdag 6 oktober 2007

De eerste vier maanden van voorbereiding.

6 oktober 2007

Wat is er zoal gebeurd?
Een stroomversnelling aan ontwikkelingen, de grootspraak.
De fabricage van de wagen, de sponsors, mijn website en blessureleed maar vooral het spontane wat mij overkomt door de aanmoedigingen
Na deze vier maanden loop ik volledig op schema. Heb er nu ruim 100 uur buiten wandelen opzitten. Wat ongeveer overeenkomt met 500 Km. Daarbij komt nog de 60 uur sportschool voor de krachttraining.
De bekendheid van mijn website gaat boven verwachting, hele leuke reacties en link aanbiedingen. Zoals www.denheldervandaag.nl, www.wandelenmetgerard.goedbegin.com en www.helderestart.nl
Ook via de nieuwsbrief die eens per 6 weken uitkomt hele leuke reacties.

Om deze periode van vier maanden training af te sluiten een rondje
Kop van Noord Holland.
N9, st. Maartensvlotbrug, Petten, Callantsoog terug naar huis.
Wandeltijd 5 uur 35 min.

Wat is de planning voor de komende vier maanden.
Ten eerste een welverdiende vakantie bij onze pleegkinderen op het mooie eiland Bali in de gordel van smaragd. Wij zijn zeer benieuwd naar de jongste telg I Made Kerti Adhi.
Ook dit jaar willen wij kijken waarmee we de gezinnetjes persoonlijk kunnen ondersteunen.
We weten inmiddels dat de jongste telg I Made Kerti Adhi nog tussen de ouders slaapt en geen eigen bedje heeft. We gaan het zien en maken hierover een verslag in de nieuwsbrief.
Tijdens het verblijf Bali probeer ik wel om in conditie te blijven door gebruik te maken van de fitnessruimte in het hotel. Zal niet meevallen bij een temperatuur van +35˚C zonder airco.
Na terugkomst oppakken van het trainingsschema, waarbij ik afhankelijk ben van het hollands klimaat.
Tevens het uitstippelen van de route in samenwerking met Classic Gym, die gelopen gaat worden juni 2008 met daarbij de overnachtingen.
Verder moet ik nog op zoek naar materiele sponsors voor kleding tijdens de wandeltocht.
Denk hierbij aan poloshirts en broeken met een logo van de sponsor, schoenen en sokken. Verder nog sponsors die een prijsje ter beschikking willen stellen voor de prijsvraag medio februari 2008, voldoende dingen om te regelen.