donderdag 26 juni 2008

Donderdag 26 juni 2008.

Terug in het normale ritme van de dag. In het wandelverslag beschrijven wij de problemen die we hebben ondervonden met de USB modem. In een rustig gesprek met Bob Driessen Vodafone Den Helder, is het voor Vodafone onbegrijpelijk waarom deze modem niet gewerkt heeft. Het zal altijd wel een vraagteken blijven. Het probleem is professioneel opgelost waarbij de gemaakte kosten vergoed zijn.
Ook in het wandelverslag geef ik het diverse malen af op de ANWB fietsatlas. Dit probleem is nog niet opgelost. Bij het verhaal halen in de ANWB winkel blijkt de atlas uit de handel gehaald te zijn. Reden met een klein vraagtekentje de bewegwijzering is aangepast. Nu is mijn oude fietsatlas vervangen door een wandel - fietsatlas. Ook deze atlas is niet gedateerd waardoor het niet mogelijk is om te zien hoe oud deze is. Mijn verwachting is dan ook dat deze over een aantal jaren weer sterk verouderd in de winkel te koop is.
Om het niet helemaal negatief te stellen heb ik contact opgenomen met de ANWB helpdesk en hier op een gepaste manier mijn verhaal verteld. Mijn verhaal is duidelijk overgekomen en het bureau klachten is ingeschakeld om dit vervelende probleem voor mij op te lossen. Bij een positieve afhandeling is het voor mij mogelijk om door te gaan, te melden de onvolkomenheden die ik heb geconstateerd tijdens mijn rondje Nederland.
Ook de L O S kabelkrant heeft de moeite genomen om aandacht aan mij te besteden.
Koos Smit, hartelijk dank hiervoor.