zondag 31 augustus 2008

Zondag 31 augustus 2008.

Het aftrainen achter de rug. Voel me sterker en fitter dan ooit, wat dan gezegd wordt zit lekker in mijn velletje. Mijn gewicht is gestabiliseerd rond de 72 kilo met een gezond eet en leefpatroon.
Komt hiermee een einde aan het verhaal wandelen met Gerard ?
Al eerder beschreven, iets wat goed bevalt moet je niet direct opgeven. Zo ook het wandelen.
Ruim een jaar geleden om precies te zijn 7 juni 2007 de grootspraak loop wel even op en neer naar Oss.
Deze grootspraak heeft mij gevormd naar hetgeen wat ik nu ben. Heb in deze periode veel mensen leren kennen. Uit hun adviezen en ideeën, stukjes gefilterd.
Over mijn schouder is meegekeken door twee professionele begeleiders, waarvan ik u de namen niet wil onthouden, Frans Hasselt mede eigenaar Classic Gym en Margo Verschoor praktijkondersteuner huisartsenpraktijk Loopuytpark. Mijn trainingsschema en gezondheid zijn door hen in kaart gebracht met een resultaat wat gezien mag worden.
De manier van wandelen met kar:
Is en blijft uniek, uit vele reacties blijkt, het wordt zeer zelden gezien. En uit de vele vragen hoe mijn kar is samengesteld en is opgebouwd zal het niet verwonderlijk zijn als ik in de toekomst meerdere lange afstand wandelaars tegen kom met kar.
Mijn voorbereidingen en wandeling zijn mogelijk gemaakt door mijn sponsors. Zonder deze sponsors was het financieel niet mogelijk geweest om het te doen.
Het verhaal even doen is een ander verhaal dan doen.
Tijdens mijn wandeling en de periode erna heb ik vele donaties mogen ontvangen waardoor het voor ons mogelijk is geworden het school renovatie project verder uit te breiden. Hierover later meer.