zaterdag 5 juli 2008

Zaterdag 5 juli 2008.

Een rustig voortkabbelend weekje. Heb de weg weer gevonden naar de bollenschuur. Tussen de schoolkinderen die proberen hun spaarpot te vullen probeer ik het saldo te verhogen wat nodig is voor het schoolrenovatie project Denpasar Bali. Dat bollenpellen niet saai hoeft te zijn blijkt uit het volgende. Tijdens het opruimen kom ik in contact met een meisje met een hartje van goud.
Merk direct op dat zij antwoorden bewust kiest, zeker na het moment waarop de vraag gesteld wordt waarom ik pel. Zij neemt de moeite om in de avonduren de site te lezen en haar reactie te schrijven in het gastenboek.

Heey. ik heb er echt veel bewondering voor wat jullie allemaal doen voor al die mensen daar. U heeft mij al veel verteld op het werk over wat jullie willen en gaan doen in Bali. Mij lijkt het ook zo leuk om deze acties voor die mensen ook te gaan doen later. Het is niet alleen dat je gewoon iets doet, maar volgens mij voel je je ook vet goed om al die mensens blije gezichten te kunnen zien! Naja , ik dacht ik laat maar een berichtje achter om te laten weten dat ik uw website bekeken heb. Ik zie u snel weer op het werk! Gr, Rosanne.

Het is hartverwarmend dat dit jonge meisje haar hartje laat spreken.
Van wandelen komt deze week helemaal niets. Na het werk is de sportschool gesloten, zomer rooster. Gebruik daarom de fiets om naar en van mijn werk te komen. Er is wel lichaamsbeweging maar op een andere manier. Nog even het gewicht, heel rustig aan begint het te herstellen, ben inmiddels 2 Kg gegroeid.