zaterdag 19 juli 2008

Zaterdag 19 juli 2008.

Het verhaal ANWB ten einde. In diverse telefoongesprekken met de klantenservice ANWB gezocht naar een gepaste oplossing. Als eerste is mij de mogelijkheid geboden om mijn oude fietsatlas om te ruilen voor een fiets/wandelbox uitgave juni 2008. In de ANWB winkel heb ik deze boxen kunnen bekijken en een vergelijk kunnen maken. De fietsbox bestaat uit een overzichtskaart en losse kaarten, de nieuwe kaarten zijn aangepast en voorzien van bestaande fietsroutes. De campings zijn tevens van de kaarten verwijderd. Het nadeel voor mij is dat de box bestaat uit losse onderdelen en niet overzichtelijk is. De wandelbox heeft dezelfde uitvoering en wat hierbij wel opvalt dat de campings nog aangegeven staan. Ook de camping die al jaren niet meer bestaat. Mijn ongemakken tijdens de wandeltocht zijn opgenomen en doorgezonden naar de afdeling die hiervoor verantwoordelijk is. Ontvang nu van de ANWB een cadeaubon die ik mag besteden naar eigen wens. Ga tevens verder met mijn oude fietsatlas waarvan de gebreken bekend zijn. Weet nu waar ik op moet letten in mijn voorbereidingen voor een volgende tocht.
Nog een correctie op iets wat ik eerder geschreven heb. Schrijf dat de kaarten en boekwerken van de ANWB niet gedateerd zijn, dit is niet correct zijn wel gedateerd als je weet waar je het zoeken moet. Zo is mijn oude fietsatlas uitgegeven in 2005.
Nog een laatste nieuwtje, het bollen pellen zit er weer op. Deze laatste drie weken tussen de jeugd, je hoort waar ze mee bezig zijn. Een taalgebruik waar ik vroeger klappen voor kreeg. Maar het meest wat je hoort wat de jeugd tegenwoordig financieel te besteden heeft.