zaterdag 8 maart 2008

7 maart 2008

Deze week weinig training, een uurtje of wat in de sportschool en op vrijdag een rondje Den Helder wandeltijd 3 uur en 30 min. Dit rondje Den Helder heeft mij zeer veel energie gekost. Het was een aanslag op mijn conditie en mijn kuitspieren. Het weer oogde goed en de Meteo heeft geen verkeerd beeld gegeven. Maar het vertalen van wind naar werkelijkheid is anders. Ben de hoek nog niet om als blijkt dat er een stevige zuidwesten wind staat, windkracht 7. Door de duinen gaat het goed, wind in de rug. Terug via de nieuwe weg wind pal op de kop, moet compleet tegen de wind inhangen om mijn kar vooruit te krijgen. Gevoelsmatig is het tempo lager en het loopritme hoger er moet gewerkt worden. Werken is niet erg, maar hoop toch wel dat de weergoden me beter gezind zijn in juni.
Verdere nieuwtjes deze week zijn:
Heeft u gekeken naar de site heldersweekblad.nl hierop mag en kunt u uw eigen verhaal kwijt. Zeer leuk om te doen, ook leuk voor de buurt.