maandag 28 januari 2008

28 januari 2008.

Trainingsschema voor mij in balans.
Afgelopen week zeer kritisch gekeken naar mezelf. Hoe is de balans in training, voeding en rust. Kan niet zeggen dat de balans ergens verstoord is. Mijn gewicht blijft al weken hetzelfde, ook heb ik een goede nachtrust van minimaal 8 uur per nacht. Verder de spiermassa in de benen blijft toenemen. Ook de voeten blijven het goed doen zelfs met de nieuwe schoenen.
Het schema van afgelopen week en de komende weken ziet er verder als volgt uit. Ik loop per dag 3.15 uur, neem daarna pauze van ongeveer 45 min en start dan tot ik de regelmaat weer gevonden heb. De ene keer is dat na 2 รก 3 Km en de andere keer is dat pas na een kilometer of zes. Heb ik de regelmaat gevonden dan stop ik er mee. De afgelopen week een afstand van 110 Km.