zondag 11 mei 2008

Week 19 11 mei 2008

Hoog zomer. Tijdens mijn trainings uurtjes merk ik dat de warmte stage in Bali zijn vruchten afwerpt. Kan zeer ontspannen blijven lopen, heb weinig of geen last van de temperatuur.
Wat is er zoal gebeurd deze week? Dinsdag het wekelijkse gesprek met Frans Hasselt, het regelen van slaapplaatsen blijkt een hele opgave te zijn. De twee stagiaires hebben alle sport en fitnesscentras die ik tegenkom op mijn route gebeld of gemaild. Het resultaat bedroevend, tot op heden geen enkele reactie. We gaan heel voorzichtig denken om de tent in orde te maken om dan van camping naar camping te lopen. Het nadeel is dan wel dat ik dagelijks mijn tentje moet afbreken en opbouwen. Ook mijn natje en droogje moet ik dan zelf regelen. Verder zal ik in de avonduren op zoek moeten naar een internet verbinding om mijn dagelijkse verslag op de site te kunnen zetten. Zie hierin toch wel een vorm van uitdaging, ben niet gebonden aan uur en tijd en kan gaan en staan wanneer ik wil. Ben hierdoor wel meer afhankelijk van het weer.
Om bovenstaande kracht bij te zetten heb ik de keuze uit vijf tentjes. Het is even passen en meten en tevens de handigheid om een van de tentjes op te zetten. Ook moet het tentje groot genoeg zijn om mijn kar binnen te kunnen zetten. We zijn toch een met elkaar.


De keuze is gemaakt en heb een van de vijf tentjes uitgekozen als onderdak voor de periode 2 t/m 20 juni 2008.


Het tentje laat zich gemakkelijk opzetten en binnen 20 min gereed. Tevens is in deze tijd mijn bedje opgemaakt.
De rest van de week rustig voorbereiden en een woord uit mijn woordenboek geschrapt. Het is me namelijk opgevallen hoe vaak ik het woord druk uitspreek. Kan het toch niet druk hebben als FLO-er, ben lekker bezig. En lekker bezig geeft een wandeltijd deze week van 10 uur en 15 min.