zondag 4 mei 2008

Week 18, 4 mei 2008.

Voorjaar, het begin van de week nog een stevige wind waarbij de kuitspieren nog eens stevig werden getest. Hoe verder in de week, steeds meer zon en minder wind. De zonnebrand moet uit de kast als blijkt dat de randjes van de oren velletjes van verbranding gaan vertonen. Tevens moet ik mijn ademhaling aanpassen als blijkt dat ik aangevallen wordt door een vlieg. Deze vlieg heeft het nodig gevonden om mijn mond binnen te vliegen rechtsaf te gaan mijn luchtpijp in. Heb daardoor alle kleuren van de regenboog doorlopen om dat beest kwijt te raken. Een minder prettige ervaring.
In het verhaal van vorige week zou ik nog terugkomen op de open plekken van mijn kar.
Als bezoeker van de site is het misschien opgevallen dat de rechterkolom is uitgebreid met een logo van een nieuwe sponsor. Dit bedrijf ondersteunt mij financieel op een geweldige manier. En zoals u weet voor wat hoort wat, dus ook de stikkers van dit bedrijf op de kar.




Nu we het toch even over de kar hebben, hij heeft ook een nieuw technisch snufje een fiets/wandel computer, cadeautje van mijn vrouw en Willem Buitenhuis. Kan nu zien wat ik tijdens de training doe, zoals afstand, tijd en gemiddelde snelheid. Wandeltijd deze week 18 uur 20 min.