donderdag 15 mei 2008

Dondergag 15 mei 2008.

Na ruim 11 maanden van voorbereiding reden voor een feestje bij de
familie Janssen.
In de vele maanden dat ik het wekelijkse verslag maak is de rode draad, de gezondheid. Het verzoek bij de arts was dan ook om nog eenmaal door de medische molen te gaan voor het wandelproject op 2 juni 2008.
Gisteren de uitslag van dit medisch onderzoek. U raadt het al, feest, hoef niet meer terug alles in topconditie.
Heb dit niet alleen kunnen doen, heel veel steun gehad van mijn vrouw. Zij was en is de drijfveer om gemotiveerd te blijven.
Er is een grote last van de schouders gevallen, waarmee ik wil zeggen mijn gezondheid heb ik nu te danken aan sport.
Deze sport heeft een verandering gebracht in mijn leefwijze, voeding en innerlijke rust.

De sport met dit geweldig resultaat is gekoppeld aan het project geef kinderen in Bali de kans om naar school te gaan.
In het verhaal januari 2008 vertellen wij u wat de bedoeling is van dit project, proberen geld in te zamelen voor een schoolrenovatie Denpasar Bali.
Met dit geld willen wij proberen het achterstallig onderhoud weg te werken en de school een nieuwe start te laten maken.
Dit Bali project heeft mij persoonlijk veel bekendheid gegeven. Wie is die man met dat karretje achter de bips. De schrijvende pers heeft er al tijd aan besteed. Maar het gaat niet om mij, het gaat om het Bali project.