woensdag 30 juli 2008

Woensdag 30 juli 2008.

Genietend van de zomerzon voorbereiden op de vakantie. Nog zeven weken dan is het zover. Wat geregeld moet worden is geregeld. We zien er naar uit om weer naar onze Balinese kinderen te gaan. In de laatste contacten met Bali houdt
I Wayan bij hoeveel nachtjes slapen het nog is voordat oma en opa Belanda er weer zijn. Zijn vader heeft dit jaar beloofd hem mee te nemen naar het vliegveld als wij maandag 15 september aankomen.
Verdere ontwikkelingen zijn er niet, het aftrainen gaat zo zijn gangetje en het gewicht hersteld zich conform schema. Merk wel dat ik wat mis. In de voorbereiding en tijdens de wandeling ben ik 24 uur per dag bezig geweest met een onderwerp, wandelen. Nu moet ik zoeken om mijn dag in te delen heb zeeën van tijd over. Heb me daarom maar aangemeld bij de stichting vrije recreatie.
Deze stichting behartigd kamperen bij de boer, tijdens de wandeling low budget is het goed toeven bij deze boeren. Heb inmiddels een Nederlandse kaart ontvangen met daarop aangegeven alle aangesloten boeren.
Is er weer iets in de planning, weet het niet maar weet wel dat de wandeling goed bevallen is en voor herhaling vatbaar.