zondag 6 januari 2008

Januari 2008

De afgelopen twee weken in het teken van lichamelijke rust, ontspanning en saamhorigheid in de familie. Tijden deze saamhorigheid het onderwerp de school in Denpasar. Wat willen we er toch mee bereiken? Kort samengevat, willen proberen het achterstallig onderhoud aan te pakken. Waarbij het belang van de kinderen voorop staat. Een goede schoolgemeenschap is het halve werk.


Nog vijf maanden van voorbereiding. Het is nu de dagelijkse training en wachten op het voorjaar waarbij de kar uit de garage kan. Wat hebben we verder nog te doen?
De kar is gereed zitten nog wel wat open plekken op waar nog wat sponsor stikkers kunnen. Mijn wandelkleding is nagenoeg compleet op vier paar sokken na.
Verder is het wachten op de slaapplaatsen die ik tijdens de wandeltocht kan aan doen.
Zijn deze bekend dan kunnen we tevens kijken of ik dagelijks verbinding kan maken met de site. Wil wel proberen om u op de hoogte te houden van mijn wandelervaring tijdens het rondje Nederland. Dit laatste hoeft geen probleem te zijn als ik nog een sponsor kan vinden voor een Mobile Connect Datacard. Met deze mobile kaart in de laptop is het mogelijk om overal in Nederland te internetten waardoor ik u op de hoogte kan houden van mijn wandelervaring.